*تک‌پی چیست؟

در ابتدای امر ، بهتر هست که اولا با گروه تخصصی کسب درآمد آنلاین تک‌پی آشنا بشید و ماهیت کلی گروه رو درک کنید تا تعامل فی‌مابین بالاتر بده و به امید خدا ، گروه کار خودش رو قوی‌تر از قبل ، ادامه بده و شما عزیزانی که تمایل به کسب درآمد تضمینی از داخل منزل یا محیط کارتون ، دارید ، بیش از پیش با مجموعه کسب درآمدی تک‌پی ، همراه باشید. دوستان ما در این مجموعه به هیچ وجه هر سایتی رو برای کسب درآمد ، معرفی نمیکنیم و فقط و فقط سایت‌هایی که قبلا توسط اعضای تیم کسب درآمد ، تست شدن و برداشت پول از آنها برای ما محرز شده و قطعی بوده رو معرفی میکنیم.

این کمترین سطح تعهد ما به شما دوستان هست...

*اولین فرصت کسب درآمد تضمینی (پیشنهاد ویژه مدیر) :

دوستان همراه ،  اولین و قدرتمند‌ترین و معتبرترین و تست شده ترین  روش کسب درآمد تضمینی از سایت خارجی معتبر،  رو برای شروع کسب درآمد شما عزیزان ، پست و منتشر کردیم...

برای شروع ، روی لینک زیر کلیک کنید و بعد از وارد کردن جیمیل Gmail خودتون، نرم‌افزار معتبر و تست‌شده‌ی PIVOT رو دانلود کنید(حجم کم) و بعد از باز کردن نرم‌افزار ، فقط و فقط به روی گزینه LOGIN کلیک کنید! و تمام!

حالا شما علاوه بر داشتن مقداری ارز دیجیتال فوق‌العاده آینده‌دار PIVOT , میتونید به راحتی با کلیک کردن روی پست‌های داخل نرم‌افزار ، کسب درآمد کنید. پرداختی هم بسیار بسیار ساده و آسان هست ، فقط کافیه آدرس کیف پول الکترونیکی خودتون رو وارد کنید و یا بزارید تو حساب جیمیلتون بمونه!

*دوستان چند سال پیش دقیقا مشابه این نرم‌افزار و فرصت برای ارز جدید بیت‌کوین وجود داشت! و کسانی که در سایت ثبت نام کردند ، همگی مقداری بیت‌کوین دریافت کردند! و بعد از مدتی به مبالغ بسیار بالایی فروختند!

سعی کنید ، اینبار دیگه از قافله عقب نمانید، چون فرصت ثبت نام در این ارز دیجیتال بسیار محدود هست و چند روز بعد به صرافی‌ها منتقل میشه ، اونوقت دیگه باید میلیونی پرداخت کنید تا حتی کمی از اون رو ماله خود کنید!

پس فرصت رو غنیمت بدانید و همین الان روی لینک شروع کسب درآمد ، کلیک کنید : (بسیار ساده و واضح هست) :

https://www.pivot.one/app/invite_login?inviteCode=nalnfn

برای کسب اطلاعات بیشتر ، عضو کانال ما بشید و یا با ما ارتباط برقرار کنید ، از صفر تا صد ، ما در کنار شما هستیم. منتظر سیگنال بعدی ما باشید./

به قلم ادمین :

دوستان ، چند سال پیش بود که بنده از روی حس کنجکاوی و استفاده از ظرفیت‌های بی‌پایان شبکه اینترنت،  شروع به سرچ درباره‌ی سایت‌ها و نرم‌افزارها و سرورهای کسب درآمدی ، کردم و با یک دنیای درهم و آشفته روبرو شدم! که عملا هیچ نتیجه‌ای نداشت و جز درگیری با هزاران تبلیغات مزاحم (پاپ‌آپ) ،چیزی دیگری برام نموند! تا این که بعد از گذشت یک سال با دوستی آشنا شدم که منجر به شکل‌گیری ایده‌ی کسب درآمد هوشمندانه از سایت های معتبر و تست شده با استفاده از الگوریتم گروه‌های خارج از کشور! شد. بله درست متوجه شدید ، الگوریتم خاص! 

دوستان اگر توجه کرده باشید ، استندآپ‌هایی هستند در خارج از کشور که الگوی کسب و کار شبکه اینترنتی خودشون رو دارند و درآمدهای سرشاری ازین راه دارند! ما در گروه تک‌پی ، با مطالعه دقیق این الگوریتم و بررسی پارامترهای تاثیرگذار در امر کسب درآمد پایدار اینترنتی ، و ترجمه خط به خط الگوهای این سایت‌ها و گروه‌های موفق که عموما هم آمریکایی هستند ، توانستیم به الگوریتم کسب درآمد پایدار آنلاین ماهیانه ، برسیم و همین الان که دارید این پیش‌درآمد رو مطالعه میکنید،  گروه تک‌پی طی فراخوان‌های مختلفِ جذبِ همکار ، اعضای تیمِ استخراجِ خودش رو تکمیل میکنه ، و شکر خدا به درآمد پایدار رسیده.

*نکته قابل توجه در این نوع تجارت و کسب درآمد ، این هست که ؛ بر خلاف تمامی روش‌های تجارت و کسب درآمد در دنیا ، این روش کسب درآمد ، نه‌تنها با ورود اعضای جدید ، سطح درآمد شما کاهش پیدا نمی‌کنه ، بلکه شما درآمد بیشتری هم خواهید داشت! این الگویِ فوق‌العاده‌یِ کسب درآمد ، فرصت‌های بسیار زیادی رو پیش‌روی افراد قرار میده و کافیه که کمی هوش اجتماعی داشته باشید تا بتونید به راحتی و با موفقیت ، وارد این حوزه‌ی نامحدود و پر‌برکت بشید!

فراموش نکنید که کلید اصلی موفقیت در کسب و کارِ آنلاینِ شبکه اینترنت، فقط و فقط اتحادِ هوشمندانه‌ی اعضای یک گروه هست و تمام!

دوستان عزیز و همراه ، ما به شما یک گروه کسب درآمد اینترنتی نشون میدیم که در کشور فنلاند مستقر هستند و میانگین سنی اعضای ۶۵ نفره‌ی این گروه استخراج درآمد ، حدودا ۲۰ سال هست ، حال این گروه با اتحاد وصف‌ناپذیر خودشون ، تونستند به چنان درآمدی دسترسی پیدا کنند که حالا اسپانسر بعضی از مسابقات فوتبال و روبوکاپ بشن!

دوستان عزیزِ همراه ، موفقیت در امر کسب و  درآمد ، اتفاقی نیست! بلکه حاصل همون اتحاد اعضای گروه هست./

حالا هدف ما تو گروه تخصصی کسب درآمد اینترنتی تک‌پی چی هست؟

دوستان، معرفی و تست‌آزمایی و اعتبار سنجیِ سایت‌های کسب درآمد اینترنتی،  با ما ، پیدا کردن و فراهم کردن زیرمجموعه برای شما با ما ، زیرساخت‌های لازم با ما ، مدیریت مجموعه با ما ، فقط و فقط اراده و خواستن و قدم برداشتن از شما! 

دوستان و عزیزان همراه ، ما در این مجموعه، با قاطعیت تمام ، درآمدِ مناسبِ ماهیانه رو برای اعضای گروه ، تضمین میکنیم.

جذب اعضا ، فقط از طریق فراخوان‌های اعلامی ، انجام میشه./

در آخر برای اطلاع پیدا کردن از شرایط فراخوان‌‌ها و عضویت در مجموعه گروه استخراج درآمد دلاری تک‌پی ، علاوه بر ارسال ایمیل ، می‌تونید عضو کانال تلگرامی مجموعه کسب درآمدی ما، بشید.

(روی آدرس‌ها کلیک بفرمائید ، لینک هستند.)

آدرس کاملِ کانالِ تلگرامیِ گروهِ تخصصیِ کسبِ درآمدِ آنلاینِ تضمینی :

https://t.me/kasbedaramadonline97

آدرس آیدی کانال تلگرامی :

@kasbedaramadonline97

آدرس آیدی ادمین گروه : 

@ehsandi

در آخر باید اضافه کنیم که از این تاریخ به بعد ، سایت‌ها و نرم‌افزار‌ها و سرورهایِ تضمینی و معتبر و پربازدهِ کسبِ درآمدِ آنلاینِ ماهیانه‌یِ دلاری که قبلا توسط گروهِ تخصصیِ استخراجِ درآمدِ دلاریِ تک‌پی تست شدند ، در همین آدرس سایت ، به صورت منظم و VIP پست خواهند شد.